loading...

اندرويد - Android

دانلود رايگان بازي و نرم افزار گوشي

بازدید : 4745
11 زمان : 1399:2

برنامه اديت عكس

معرفي بهترين برنامه هاي اديت عكس

خب همانطور كه همه ما مي دانيم گوشي هاي هوشمند همراه امروزه يكي از پركاربردترين وسيله هاي روزمره است كه افراد براي كارهاي متفاوت خود از آن استفاده مي كنند يكي از مهم ترين و پر كاربردترين كارهايي كه با اين گوشي ها انجام مي شود عكس گرفتن است كه خب افرادي هم هستند كه اين موضوع برايشان به تنهايي كفايت نمي كند و بعضي عكس هايشان را تمايل دارند كه با برنامه هاي اديت عكس جذاب تر كنند اما اين ميان كساني هم هستند كه با اين نوع برنامه ها اشنايي ندارند و روي صحبت ما با اين دسته از افراد است و بخواهيم پركاربرد ترين ها را به انها معرفي كنيم .

برنامه Snapseed

برنامه اسنپ سيد Snapseed يكي از بهترين ويرايشگرهاي اندرويد است كه تا به الان در گوگل پلي به 50 ميليون دانلود رسيده است و آخرين بروزرساني اش در 8 تير 97 صورت گرفته كه در ورژن 2.19.0.201907232 در دسترس مي باشد. اين برنامه در حقيقت توسط شركت گوگل توسعه داده شده و رابط كاربري مرتب و ساده اي دارد و تمام گزينه ها با دقت سازماندهي شده كه شامل 29 ابزار كامل و قدرتمندي براي ويرايش تصاوير ، افزودن افكت و فيلترهاي زيباسازي عكس ها ، تنظيم نوردهي و تعادل رنگ مي باشد و اگرمي خواهيد روي چهره خود بيشتر كار كنيد كه مثلا جوش هاي صورت در تصوير معلوم نباشد مي توانيد از اين برنامه استفاده كنيد. حتي مي توانيد با ابزارهاي موجود در آن عكس را بريده و با هم تركيب كرده يا بچرخانيد و متن و الگوهاي مختلفي به آن اضافه كنيد.

برنامه Photoshop Express

خود برنامه فتوشاپ يكي از معروف ترين برنامه هاي ويرايشگر مخصوص طراحان است و كاربري در سطح جهاني پيدا نمي شود كه نام فتوشاپ حتي به گوشش نخورده باشد و حالا جاي تعجب ندارد كه فتوشاپ اكسپرس از بهترين اديتورهاي عكس و تصاوير محسوب شود تا جايي كه دانلود آن در گوگل پلي به 100 ميليون رسيده است و آخرين آپديت آن در 14 آبان 97 صورت گرفته كه در حال حاضر ورژن 5.5.543 در دسترس مي باشد. در عين حالي كه رايگان ارائه مي شود اما شما هيچ تبليغاتي داخل برنامه نمي بينيد و در واقع اولين رقيب Snapseed گوگل مي باشد. و به راحتي مي توان عكس هايي با فرمت RAW گرفته و ويرايش كرد چرا كه فرمت RAW در بين طراحان حرفه ايي از محبوبيت بيشتري برخوردار است چون مي توانيد به تصاوير خام براي افزودن افكت و ويرايش ها دسترسي داشته باشيد. البته خروجي هاي ديگري مانند JPEG را نيز فراهم مي كند. با فتوشاپ اكسپرس مي توانيد عكس ها را به آثار هنري تبديل كنيد و امكان استفاده از بيش از 80 استايل و تعدادي فيلترهاي آماده را داريد كه كاملا مي توانيد روي كنتراست رنگ و نور تصوير خود تسلط داشته باشيد و حتي مي توانيد واترمارك متن يا لوگو به عكس خود اضافه كنيد خلاصه اگر دنبال يك برنامه جامع و كاملي براي ويرايش عكس هستيد مي توانيد از Photoshop Express استفاده كنيد.

برنامه VSCO Cam

برنامه VSCO Cam از محصولات شركت معروف Visual Supply مي باشد كه ابزارهاي تخصصي براي توليد محتوا فراهم ميكند و تعداد دانلودهاي آن در گوگل پلي به بيش از 50 ميليون مي رسد و در حال حاضر ورژن 84 آن در دسترس قرار گرفته است. اين نرم افزار از بهترين برنامه هاي دوربين و اديتور حرفه اي عكس به شمار مي رود كه از طريق آن مي توان با گوشي در حالت RAW عكس گرفت و تعادل رنگ سفيد و ISO و Exposure را دستي تنظيم كرد. به محض عكس گرفتن فقط بايد به استوديو VSCO برويد تا فيلترهاي طراحي شده تخصصي را روي تصوير اعمال كنيد تا يك نتيجه حرفه اي و منحصر به فردي را آماده كنيد. در اين برنامه به صورت ماهانه فيلم هاي جديد استوك اضافه مي شوند.

برنامه PicsArt

يكي ديگر از معروفترين برنامه هاي اديتور تصاوير ، اپليكيشن PicsArt است كه 500 ميليون كاربر در تمامي سيستم عامل ها دارد و در حال حاضر تعداد دانلودهاي گوگل پلي آن به بيش از 100 ميليون بار مي رسد و آخرين آپديتش در 12 آبان 97 ارائه شده است. همين اول توضيحات عرض كنم كه با اين برنامه هر بلايي خواستيد سر عكس مي تونيد در بياريد. شما با پيكس آرت مي توانيد عكس را كات كنيد و با تصاوير ديگر ادغام كنيد يا متن و پس زمينه و فريم به عكس تان اضافه كنيد و همچنين امكان ساخت عكس هاي كلاژ با قالب هاي رايگان را داريد و با ابزارهاي هزارتايي كه فراهم كرده به طور كامل مي توانيد تصاوير را ويرايش كنيد و شامل مجموعه ايي از افكت ها با پشتيباني از الگوريتم هايي بر پايه هوش مصنوعي مي باشد. پيكس آرت در دو نسخه رايگان و پولي ارائه مي شود كه البته با پرداخت هزينه به قابليت هاي كامل برنامه دسترسي خواهيد داشت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 268
  • بازدید کلی : 15856
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی