loading...

اندرويد - Android

دانلود رايگان بازي و نرم افزار گوشي

بازدید : 346
11 زمان : 1399:2

افزايش فالوور اينستاگرام

همانطور كه مي دانيد شبكه اينستاگرام طرفداران و مخاطبان زيادي نسبت به شبكه هاي مجازي ديگر دارد به خصوص در كشور خدمان و بعد از فيلتر شدن تلگرام . خيلي ها از اين شبكه مجازي براي كسب و كار خود استفاده مي كنند اما آنطور كه مشخص است خيلي ها مشكل كمبود فالوور دارند و نمي دانند چگونه تعداد فالوور هاي خود را افزايش دهند البته فالوورهاي واقعي.

ما در اين مقاله به چگونگي رفع اين مشكل مي پردازيم .

راه هاي افزايش فالوور واقعي اينستاگرام

اگر واقعا كسب و كارتان براي شما مهم است و مي خواهيد در اينستاگرام به محبوبيت بالايي برسيد روش هاي واقعي و اصولي افزايش فالوور اينستاگرام را به شما مي گويم. ولي اگر در ذهنتان اين است كه پيجي در اينستاگرام بزنيد و صرفا با افزايش فالوورهاي آن بخواهيد اعتبار بالايي كسب كنيد و سپس با گرفتن سفارش تبليغات كسب درآمد كنيد روش هايي كه قصد دارم عنوان كنم اصلا به دردتان نمي خورد.

1.پروفايل تان را جذاب كنيد
قبل از هر چيز بهتر است بدانيد پروفايل اينستاگرام شما دقيقا مانند ويترين مغازه است. اگر ويترين مغازه شما جذاب نباشد مشتري ها را فراري مي دهيد. اينستاگرام يك شبكه اجتماعي تصوير محور است و حرف اول و آخر را در اينستاگرام تصاوير هستند كه مي زنند.
بايد تصاوير جذاب و خلاقانه توليد كنيد و در پروفايل تان منتشر كنيد. طوري كه در نگاه اول كاربران تان مجذوب پروفايل شما شوند و تمايل پيدا كنند تا شما را سريع تر دنبال كنند. پيج هاي جذاب زيادي وجود دارند كه فقط به خاطر جذابيتي كه دارند، توسط افراد دنبال مي شوند.

البته مهم است كه پروفايل تان را با يك عكس پروفايل جذاب و يك بيوي عالي تاثير گذارتر كنيد.
رعايت تمام اين موارد به جذاب تر شدن پروفايل شما كمك مي كند و هر بازديد كننده اي را مي تواند مشتاق به پيگيري پيج شما كند.

.از #هشتگ ها استفاده كنيد
هشتگ ها نقش مهمي در بيشتر ديده شدن پست هاي شما در اينستاگرام دارند. استفاده از هشتگ ها به صورت صحيح مي تواند به رشد كسب و كار شما در اينستاگرام كمك بسياري كند.
به تازگي اينستاگرام قابليت فالو كردن هشتگ ها را هم به اپليكيشن خود اضافه كرده است و افراد زيادي هستند كه هشتگ هاي محبوب خود را پيگيري مي كنند. همين باعث شده تا هشتگ ها محبوبيت بيشتري در اينستاگرام پيدا كنند. و استفاده مستمر از هشتگ ها در انتشار پست ها باعث افزايش فالوور پيج اينستاگرام شما مي شود.
سعي كنيد ليستي از هشتگ هاي پر طرفدار و به اصطلاح داغ در حوزه كاري خود را پيدا كنيد و آن ها را ليست كنيد. براي اينكار از جست و جوي خود اينستاگرام استفاده كنيد. هشتگ اصلي خود را در قسمت سرچ بر اساس تگ در اينستاگرام وارد كنيد تا به شما نشان دهد چه هشتگ هايي شبيه به هشتگ جست و جو شده شما وجود دارند كه عكس هاي زيادي با آن ها برچسب گذاري شده است.
از تمام آن ها به اندازه در انتشار پست هاي خود استفاده كنيد. به طور طبيعي هر عكسي كه با هشتگ مربوط به آن در اينستاگرام پست مي كنيد باعث مي شود 3 نفر شما را دنبال كنند.


3.با پيج هاي هم حوزه خود در تعامل باشيد
يكي از سودمند ترين كارهايي كه در فعاليت هاي اينستاگرامي خود مي توانيد انجام دهيد تعامل با پيج هاي هم حوزه خود است. اگر در اينستاگرام فعال باشيد نيازي نيست بگرديد تا هم حوزه اي هاي خود را پيدا كنيد. به طور طبيعي با آن ها برخورد مي كنيد. فقط كافي است با آن ها رابطه برقرار كنيد.
سعي كنيد پيج هاي هم حوزه خود را فالو كنيد و پيگير فعاليت هاي آن ها در اينستاگرام باشيد. از طريق دايركت با آن ها در تماس باشيد و سعي كنيد هر از گاهي با آن ها تبادل داشته باشيد. تبادل با پيج هاي هم حوزه خود باعث افزايش فالوور اينستاگرام شما مي شود و همچنين هدفمندترين افراد را براي كسب و كار شما به ارمغان مي آورد.
علاوه بر اين زماني كه با پيج هايي كه موضوع كاريشان با شما يكي است تعامل داشته باشيد شانس اين را پيدا خواهيد كرد كه در ليست Suggestion آن ها قرار بگيريد و اين هم باعث مي شود فالوور هاي پيج اينستاگرام شما روز به روز افزايش پيدا كنند.

4.مسابقات اينستاگرامي راه اندازي كنيد
برگذاري مسابقات اينستاگرامي يكي از بهترين روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام است كه امروزه خيلي از پيج هاي معروف و همچنين پيج هاي ناشناخته در اينستاگرام از اين روش استفاده مي كنند.
سعي كنيد در طراحي مسابقات خلاقيت به خرج دهيد و از هداياي ترغيب كننده و با ارزش براي برندگان مسابقه استفاده كنيد. هرچه جوايز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بيشتري ترغيب مي شوند تا در مسابقه شما شركت كنند.
مسابقات زيادي با موضوعات مختلف با توجه به حوزه كاري خود مي توانيد در اينستاگرام راه اندازي كنيد. ولي چيزي كه مهم است سعي كنيد حتما شركت كنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن كاري كنيد. مثلا از شركت كنندگان بخواهيد 5 نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت كنند و حتما از آن ها بخواهيد مثلا 2 نفر از دعوت شوندگان بايد پيج را حتما فالو كنند تا در مسابقه شركت داده شويد.
همانطور كه متوجه شديد مسابقات اينستاگرامي باعث افزايش فالوور سريع پيج تان مي شود. پس حتما سعي كنيد هر چند وقت يك بار مسابقاتي را در پيج اينستاگرام خود راه اندازي كنيد.

5.از وب سايت تان براي افزايش فالوور اينستاگرام استفاده كنيد
اگر وب سايت داشته باشيد ايده هاي خيلي خوبي براي افزايش فالوور پيج اينستاگرام تان وجود دارد. وب سايتي كه هر روز داراي بازديد كنندگان جديدي است بهترين مكان براي تبليغ پيج اينستاگرام تان است.
يكي از ايده هايي كه مي توانيد از آن در سايت تان استفاده كنيد قرار دادن بنر اينستاگرام تان در زير تمام پست ها است. با اين كار شانس بيشتري براي جذب فالوورهاي جديد داريد. چون مطمئنا افراد زيادي ممكن است از مقالات شما از طريق گوگل آشنا شوند و در اين صورت با ديدن بنر اينستاگرام شما كه بايد جذاب هم باشد ترغيب مي شوند تا حداقل يك بار از پيج اينستاگرام شما ديدن كنند.
سعي كنيد حتما در صفحه درباره ما و تماس با ما سايت تان آدرس اينستاگرام تان را به عنوان يكي از راه هاي ارتباطي قرار دهيد. چرا كه اين دو صفحه در هر سايتي جزء پر بازديدترين صفحات سايت محسوب مي شوند.
هر از گاهي سعي كنيد از طريق خبرنامه ايميلي سايت تان كاربرانتان را دعوت به فالو كردن پيج اينستاگرام تان كنيد. هميشه يك پيشنهاد ويژه و رد نشدني لازم است تا به دعوت به اقدام شما پاسخ مثبت دهند. پس حتما پيشنهاد ويژه اي براي كاربرانتان در نظر داشته باشيد.
شايد خيلي از اعضاي سايت شما تا الان اينستاگرام تان را دنبال نكرده اند. با قرار دادن اينستاگرام خود در امضاي ايميل هاي ارسالي تان مي توانيد اينستاگرام خود را به آن ها به عنوان يكي از راه هاي ارتباطي معرفي كنيد. همچنين در صورت فوروارد شدن ايميل ها توسط اعضاي تان ممكن است افراد بيشتري با اينستاگرام شما آشنا شوند.

6.رفتار كاربرانتان را تحليل كنيد
هميشه تحليل رفتار كاربران باعث بهبود كيفيت كار شما مي شود. چه سايت داشته باشيد و چه اينستاگرام بايد هميشه از كمبود ها و نيازهاي كاربرانتان آگاه باشيد. به خاطر اينكه با بررسي رفتار كاربرانتان متوجه اين مي شويد كه دقيقا آن ها به چه چيزهايي علاقه دارند و به دنبال چه هستند.
اينستاگرام ابزاري به نام Insight را در اختيار پروفايل هاي تجاري خود قرار داده است كه با استفاده از اين ابزار به راحتي مي توانيد متوجه اين شويد كه تا چه حدودي محتوايي كه توليد مي كنيد براي كاربرانتان جذاب است يا خير! تا چه حدي در راستاي هدف خود پيش مي رويد.
در اين صورت مي توانيد محتواي توليدي خود را بهبود ببخشيد و همين باعث مي شود در جذب فالوور براي پيج خود هم پيشرفت داشته باشيد. البته اين مورد شايد به صورت مستقيم روي افزايش فالوور اينستاگرام شما تاثير نداشته باشد ولي همانطور كه قبلا اشاره كردم افرادي شما را دنبال مي كنند كه از پروفايل شما در نگاه اول خوششان بيايد.

7.از تبليغات آفلاين استفاده كنيد
اگر داراي كسب و كار سنتي هستيد و از اينستاگرام براي تبليغ كسب و كار خود استفاده مي كنيد حتما براي شما مقدور است كه از تبليغات آفلاين هم براي افزايش فالوور اينستاگرام خود استفاده كنيد. به عنوان مثال مي توانيد روي بروشورهاي تبليغاتي و يا تراكت ها مانور دهيد. در اين صورت حتما آدرس پيج اينستاگرام خود را در تبليغات كاغذي خود درج كنيد.
همچنين خيلي مهم است كه در كارت ويزيت خود به آدرس اينستاگرام خود اشاره كنيد. اين روزها خيلي ها به جاي درج وب سايت روي كارت ويزيت خود اكثرا از آدرس اينستاگرام شان استفاده مي كنند.

8.پست هاي چالشي و ويروسي منتشر كنيد
يكي از پر تعامل ترين پست ها در شبكه هاي اجتماعي به ويژه در اينستاگرام انتشار پست هاي چالشي است. مسلما در هر حوزه كاري كه باشيد موضوعات چالشي وجود دارد. سعي كنيد پست هايي منتشر كنيد تا كاربران را وادار سازد تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شركت كنند.
يكي از راه هاي تعامل با كاربران سوال پرسيدن از آن ها است. مثلا پستي در اينستاگرام خود با عنوان “ديجي كالا در روز چقدر درآمد دارد؟” منتشر كنيد. مي توانيد به صورت عكس نوشته اين پست را منتشر كنيد. مطمئن باشيد مردم عاشق نظر دادن در موضوعات چالشي هستند. افراد زيادي در موضوعي كه ايجاد كرديد شركت مي كنند و ممكن است دوستان ديگر خود را نيز در پست شما منشن كنند.
يا حتي ممكن است پست شما را از طريق دايركت براي دوستان ديگر خود نيز ارسال كنند. و اين باعث مي شود پست شما به صورت ويروسي پخش شود. حتما پست هايي كه در اكسپلورر اينستاگرام خود بازديد و لايك بالايي دارند را هر از گاهي ديده ايد؟
زماني كه پست شما هم دست به دست بچرخد مطمئن باشيد مثل ويروس بين كاربران زيادي پخش مي شود و لايك بالايي دريافت مي كند. همين موضوع هم باعث مي شود افراد بيشتر ديگري با پيج شما آشنا شوند.

9.از ديگر ابزارها و جوامع مجازي كمك بگيريد
يكي از راه هاي افزايش فالوور اينستاگرام اين است كه از ديگر ابزارهايي كه در دست داريد استفاده كنيد. مثلا ديگر شبكه هاي اجتماعي. به عنوان مثال اگر در لينكدين فعال هستيد حتما از نفوذي كه در لينكدين داريد مي توانيد براي افزايش فالوورهاي اينستاگرام خود استفاده كنيد.
يا مثلا هنگامي كه در پست هاي وبلاگ ها و وب سايت هاي ديگر نظر تخصصي خود را قرار مي دهيد به جاي اينكه آدرس وب سايت خود را درج كنيد از آدرس پروفايل اينستاگرام خود استفاده كنيد. مطمئن باشيد اگر نظرتان تاثيرگذار باشد افراد زيادي علاقه مند به دنبال كردن شما مي شوند.
همچنين زماني كه در وبلاگ ها و وب سايت هاي ديگر پستي به عنوان پست مهمان منتشر مي كنيد حتما در پروفايل خود آدرس اينستاگرام خود را نيز درج كنيد.
در تكميل پروفايل شبكه هاي اجتماعي خود دقت كنيد كه حتما آدرس اينستاگرام خود را نيز قرار دهيد. گوگل پلاس، فيسبوك و توئيتر شبكه هاي اجتماعي هستند كه مي توانيد از آن ها براي افزايش دنبال كنندگان پيج اينستاگرام خود به خوبي استفاده كنيد.
در انتهاي فايل هاي صوتي يا ويديوهايي كه منتشر مي كنيد حتما به اين اشاره كنيد كه شما را در اينستاگرام دنبال كنند. در بسياري از مواقع اگر محتواي خوبي ارائه دهيد مخاطبان علاقه مند مي شوند تا پيگير كار شما شوند. فايل هاي صوتي يا ويديو ها بيشتر طرفدار دارند.


10.از ربات اينستاگرام استفاده كنيد
يكي از روش هاي افزايش فالوور واقعي و هدفمند اينستاگرام استفاده از ربات اينستاگرام است. سايت هايي هستند كه ربات هاي اينستاگرامي تحت وب ارائه مي كنند. ربات هاي اينستاگرامي بهترين ابزار براي تعامل با كاربران محسوب مي شوند. همانطور كه قبلا اشاره كردم فعال بودن در اينستاگرام و تعامل داشتن با افرادي كه ممكن است علاقه مند به حوزه كاري شما باشند باعث جذب آن ها به پيج اينستاگرام تان مي شود.
ممكن است اين كار براي شما سخت باشد ولي ربات اينستاگرامي بهترين ابزار براي اين است كه به جاي شما در اينستاگرام فعاليت كند.
شما مي توانيد اكانت خود را در ربات اينستاگرام فعال كنيد و به جاي شما عملياتي مثل لايك كردن عكس ها، فالو كردن افراد خاص، دايركت فرستادن به افراد را در اينستاگرام به صورت اتوماتيك انجام مي دهد.
همچنين شما مي توانيد برنامه ريزي دقيق داشته باشيد تا ربات شما دقيقا كاري كه شما مي خواهيد را انجام دهد. مثلا لايك كردن عكس هايي با هشتگ هاي خاص، فالو كردن فالوور هاي يك پيج خاص، لايك كردن عكس هايي با نقشه خاص و … هر كاري كه شما دوست داشته باشيد ربات اينستاگرام براي شما انجام مي دهد.
و همين باعث مي شود افرادي به پيج شما جذب شوند كه علاقه مند به موضوع كاري شما هستند. افزايش فالوور واقعي اينستاگرام با ربات هاي اينستاگرامي به راحتي امكان پذير است.

از چه ربات اينستاگرامي استفاده كنيم؟
طبق درخواست دوستان براي معرفي يك ربات اينستاگرامي مطمئن و بررسي هايي كه طي اين مدت انجام دادم ربات هاي اينستاگرامي زياد هستند

بعضي از امكانات ربات هاي اينستا:
• جذب فالوور بر اساس هشتگ و موقعيت جغرافيايي
• جذب فالوور بر اساس موضوع فعاليت شما
• سيستم ارسال دايركت با متن دلخواه
• سيستم ارسال كامنت با متن دلخواه
• قابليت تشخيص و تعيين جنسيت فالوور ها
• حذف نظرات توهين آميز و بلاك افراد خاطي
• امكان تشخيص پيج‌ هاي تجاري
• سيستم ارسال پست، استوري و لايو در اينستاگرام
• سيستم آناليز اهداف و گزارش‌گيري حرفه‌اي بر اساس روز و ماه
• سيستم تشخيص اهداف مناسب براي شما با ارائه نمودار و آمار دقيق
• سيستم فيلترگذاري حرفه اي براي تفكيك فالوور هاي فعال تر
• سيستم زمان‌بندي فعاليت كه به شما اين امكان را مي‌دهد كه تعيين كنيد ربات در چه روزها و چه ساعتي فعال باشد


برچسب ها افزايش فالوور ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 243
  • بازدید کلی : 15831
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی